Ziua 5 – I hate math but I love counting money

5-lei-ziua-5

“I hate math but I love counting money”

S. și-a primit banii de la bunici. Clar! Portmoneul ăsta nu face față. Mă așteptam să fie mai entuziasmată cu atâția bani. Dar ea e și nu e… Are alte lucruri mai importante de făcut. Cântă și se maimuțărește ca un copil vesel de 6 ani. Sunt curioasă cum va reacționa când va rămâne cu el gol. Dar mai e până acolo… Deocamdată strâmb din nas în sinea mea la contribuția bunicilor. Aș fi vrut să fie o chestiune între mine și S. pe care să o gestionez în întregime, pas cu pas, cum îmi place mie. Implicarea neașteptată a bunicilor mă deviază de la traiectoria proiectată de mine. Am observat că dificultatea te face mai atent și mai conștinent de o anume situație. Și ăsta e scopul meu. Să o fac pe S. să înțeleagă sectorul financiar.

Oricum, primim cu bucurie și recunoștință. Așa am învățat-o pe S. de când era cât o gălușcă.

Pe drum, prima oprire, o benzinărie mică să alimentăm. Încântată că de-acum are banii ei, S. a căutat în zadar raionul de jucării. Pe cuvânt că n-am ales acea benzinărie special fără raion de jucării. Chiar nu aveam combustibil suficient să ajung la alta. În plus, am și card de reducere. La un plin, fac economie cât să-i cumpăr lui S. un ou Kinder de care se bucură întotdeauna. Dezamăgită că nu sunt jucării, și-a luat o cutie de Tic-Tac cu Simpson desenat pe bombonele.

Anticipasem o sesiune mai amplă de shopping la următoarea benzinărie. Din fericire  pentru nevoia mea de ordine și disciplină financiară S. a dormit tot drumul.

Cheltuieli: 0 lei

Notă: Acesta este un blog despre educația financiară a unei fetițe de 6 ani care primește zilnic 5 lei bani de buzunar.

Leave a Reply

